1

Cei 69 de uochi in frunte

Posted by Bitter Tramp on 04:52 in , , , ,

Cand au aparut pubertinii nostri romani cu numele de 69, toti au spus "uau, ce cul sunt iei." Puteau la fel de bine sa se cheme "de puta madre" sau "master del sexo", din seria "chestii libidinoase, dar cul". Ma rog, 69 ca nume de trupa nu ie ATAT de grav pentru niste tineri, dar cand e vorba de o trupa numita "The 69 eyes", cu niste moshuletzi-roacãri suparati, ie mai mult decat deranjant. Solistul, cel putin, imi aduce aminte de omul negru din piatza care vrea sa ma traga de tzatze, atat de libidinos ie. Ba chiar are gesturi de ghei, desi in clip-ul pe care l-am vazut sunt numai fetitzi.
Booon, clipul pe care l-am vazut. De regula, cand vad un clip misto la tivi, il caut rapid pe youtube. Ieste pentru prima data, cand din prea mult sadism probabil, am cautat pe youtube un clip care m-a oripilat. De regula, cand vad un clip naspa, o piesa naspa, o trupa naspa, schimb postu`, no big deal. Ei, iata ca aseara, la Vh1 Rocks, am vazut "Perfect skin". Vaaaaai. La inceput am ridicat o spranceana /:) de genu` wtf is this, ulterior am devenit frustrata :-L, in neputinta de a schimba canalul, si la final, m-a incercat o stare de :-& (borala).
As spune ca muzical sunt Compact, vestimentar sunt Lordi, sexual sunt Elton John, coregrafic Anda Adam si per total, sunt niste Tokio Hotel ratati. In orice caz, un amestec din care nu poate iesi nimic bun. Decat o pereche de 
silicoane si un curishor foooooarte larg ;)
Ca sa am o oarecare pace cu mine insami, am cautat si versurile, sa nu simt ca ii arat cu degetul, eu, un putzoi care canta in trupa In Sfarsit (n-ai auzit de ia? I made my point) . Minunaaate versuri. Eminescu? Ce Eminescu?! Ce stia Eminescu in afara de insipida de Veromicla? Nimiiiic. Pistol cu apa.
Iei, ca orice roacãri care se respecta, canta 
despre o fata cu tenul perfect. Notiunea de "perfect skin" se repeta de aproximativ 20 de ori. "You've got the looks" 
de 5 ori. "Shake your hips, baby". Nu serios. ctrl+v din nou. "Shake your hips, baby". Nici macar nu mi se mai pare amuzant. Ce naiba, acum va trebui sa adaug si ingredientul Ricky Martin. Sau Shakira, ma rog. "Shake your hips,/You got an L.A. style" ( ca sa vad, na, tocmai acum, ca iera de fapt vorba de Liviu de L.A. - io-te-al dracului ce departe a ajuns). Si culmineaza cu o enumeratie fonfaita (my favourite): "Jenna. Paris. Jessica. Mara. Gene. Jonna.", elementul Mambo nr. 5.
N-as avea nimic de obiectat la tocana asta muzicala, sau n-as face-o public. DAR m-am uitat pe youtube la commenturi sa vad cam cati fani au ei asa, sau daca sunt in pericol sa fiu casapita. Lovitura de gratie, aprecierea profesionist critica a fanilor vizavi de muzichia idolilor lor, a fost un comentariu: "OMG how i would want to have a perfect skin...".


  

1 Comments


Ajtia cantau decent pe vremea can' eram io la liceu. Numa buna era muzica de cordit proaste proaspat rockerizate, fara sa le deranjezi urechea cu sunete pe care nu le inteleg, si fara sa iti deranjezi nici tu urechea cu chestii prea josnice. Da' s-au dat pe pokemoneala urat de atunci. Fix tokio hotel la criza varstei a doua. Au si melodii cu nenea Vine Valu, ceea ce pentru un cantaret e echivalentul sinuciderii artistice. Oricum, trage si tu albumu' Paris Kills ( de acu vreo 10-12 ani). Era un goth'n'roll decent pentru operatiunea de mai sus.

Copyright © 2009 Purposeless Brain Diarrhoea All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Distributed by Deluxe Templates