7

Noul Kent, un câcat High Băşinişăn

Posted by Bitter Tramp on 05:27 in , , , , , ,
Noul Kent HD! Tehnologia High Definition de ultimă generaţie oferă imagine de cea mai bună calitate. Inspirat de inovaţiile din domeniul video, KENT creează primul sistem High definition de transmitere a gustului.
SĂ MOARĂ MĂ-TA?!
Nici măcar n-am crâcnit când a apărut pe piaţă Nanoteku'. Zic, bun, mi se pare firesc să scoată şi Kentu' paie pentru ţărănetul băşinos. Pas de problème. L-au scos în coişpe variante ce au culminat cu Nanoteku' roşu, pentru ţărănetul băşinos seducător. No hay problema. Au scos Surround, din care am fumat moca vreo 3 pachete. Cancer promoţional. Cu canele spiralate, de mă simţeam aiurea când propteam ţigara-ntre buze, că nah, dacă are canale spiralate e cel mai probabil să se înfigă în alt orificiu. Dar, din nou, Нет проблем.
Ş-a zis mintea mea în sinea ei, ce-or să scoată acum? Kent Picotech? Femtotech? Attotech? Kent Home Cinema? Când surprizică, nici una din variantele de mai sus. Haş De. Io cred următoarele:
1 la mână. S-au crezut succesiv unitate de masură, obeu şi boxe. Acum se cred plasmă. Noah, dacă ăştia n-au vreo psihoză schizofrenică, eu sunt Napoleon.
şi 2 la mână. Sunt nişte câcaţi cu ochi. Io, client, consumator, proastă viciată fac cancer în slujba lor de 5 ani. Desigur, au mai fost tentative de Pall Mall şi Winston, că vindeau şi pachete de zece. Un pachet de 10 ţigări sugerează mai puţini bani. Într-a noua ai mei încă nu investeau serios în ţigări. În ţigările mele, that is. Plus că nu se pune că am fumat, în lipsă de altceva, Camel, Viceroy, L&M, Assos, Dunhill, Parliament, Sobranie, Benson&Hedges, Marlboro, Next, Black Devil, More, Lucky Strike, Winchester, Salem, Vogue, Virginia Slims, ba chiar o ţâgară din neaoşele Carpaţi, o idioţenie pe care trebuie s-o faci o dată în viaţa de nefumător. În rest, am fost fidea. Băgam şi Kent lung, de tractorişti, dacă nu era 8. Da' de regulă era 8. Kent 8. Că era cel mai la îndemână la vremea când a trebuit să mă decid. "Bă, merg pe treişpe ani acu', io ce ţigări fumez"?. Şi-am ales, ca tot ţăranul mediocru, chentopt.
Şi de aici a avut loc fidelizarea. Noah, acum o schemă despre fidelizarea fumătorului. Plămânu-i ca pizda. O femeie, dacă n-a avut decât o singură pula (şi aici nu vom discuta calităţile şi defectele acesteia - ale pulii adică) şi îi dai cu alta peste nas, i se va părea ori prea mare, ori prea mică. Ori prea groasă, ori prea subţire. În orice caz, ALTFEL. Lu' plămân, tot aşa. Îi dai o ţigară nouă şi plămânu' zice: "Ptiu, dar ce pula mea de plămân e asta, o ţigară nouă?!".
Acu' vine legătura dintre plămân şi creer. Dacă domnu' creer ştie că e o chestiune provizorie, de regulă de maxim o zi, îi zice lu' plămân: "Stai, dom'le, chill, că mâine îţi vine marfa. Momentan intoxică-te cu căcaturile astea, că tre' să-mi satisfac dependenţa.". Şi uite aşa, fumător prost fidelizat chentopt, mă trezesc cu plămânu' răzvrătit şi cu creeru' derutat. Creeru' vede că a luat dă la chioşc chentopt, plămânu' spune "Ăsta nu-i chentopt!", creeru' zice "Ba da, bă, că aşa am cerut.". "Bă, dacă-ţi zic.". "Io ştiu, frate organ, mi-o fi dat proasta aia alt pachet. Morţii ei.". Când colo, e MORŢII LOR DE KENT!
Una e când scoţi pe piaţă trei sute douăzeci şi şapte de pachete, gusturi, proporţii, promoţii şi alţi căcaţi, că nu mă lezează deloc. Dar alta e când tu, producătorul, îmi schimbi mie, pur şi simplu, ţigările. Mare, mare nesimţire. Nu mă-ntrebi dacă-mi plac, dacă vreau să fie altfel, dacă pizda mea a avut doar o pulă toată veaţa, dacă se vede pixelizat şi vreau cumva în variantă HD. Nici pa, nici futu-te-n gură. Nici măcar nu e VARIANTĂ, în pula mea. Nu e opţiune, nu e alternativă. E NOUL Kent 8, care de fapt e vechiul Kent 8, acum cu o nouă aromă de câcat.
E frustrant, că n-am ce să fac. Nu-s aşa de ofticată încât să mă las, plus că domnu' creer are ceva obiecţii în privinţa asta. Nu pot să mă apuc de altele, pentru că sunt like, doh, ALTELE, iar domnu' creer zice că nouă astea ne plac. Deşi actualmentele şi astea sunt altele. Să mă piş pe Kent.
Adevărul e că ei nu fac acum altceva decât acelaşi căcat mârşav pe care l-au făcut mai toţi pe perioadă de ani de zile, adică s-au spurcat, de la Suchardine, Campofrio, Biskrem, Coca Cola şi până la Head&Shoulders. Probabil că şi Kentu' s-a stricat de vreme, ca toate cele, numa' că de data asta a făcut-o brusc, subit, făţiş, cu nonşalanţă şi or să îi crească şi vânzările probabil.
Din punctu meu de vedere, au gafat-o rău. Numa' când mă gândesc la asta mi se urcă nicotina la domnu' creer.

7 Comments


Eu raman la Kent 4, daca nu il scot astia de tot, ca parca i-au schimbat look-ul si intensitatea.


e o mizerie, se lasa cu usturat de gat. in plus sincer deja devine penibil cu toata imaginea asta. mi-au trimis o bucata de carton cu doua gauri in el. Cica era binoclu. Te uitai ca boul prin gauri la un alt carton colorat. Fucking awesome.

Un experiment. Stai pe mana pana iti amorteste apoi fa-ti o laba. Cam asa suna toate campaniile astea de tigari in care inteligentii astia iti vand drept stil un jeg de pachet de carton indoit pe diagonal, cu dungi in fund si spoit in vreo culoare turbata.

Ma pis pe ei si pe look-ul lor.


Si nu uita ca ai fumat cu mine tzigari din alea de cacat din port din Cta.


ca sa vezi ca te iubesc, tarfo : http://sandraapostol.blogspot.com/2009/08/purposeless-brain-diarrhoea-or-memena.html


Din postura mea de nefumator nu pot decat sa spun ca pachetul nou pare mai FUTurist ..


Ba, ca cacat o ai pe Bad Pizdi-n blogroll? E idioata! La modu' ca redusa si creierul ei nu produce nimic util, interesant sau amuzant. Doar pentru ca e pizda?!?


Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

Copyright © 2009 Purposeless Brain Diarrhoea All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive | Distributed by Deluxe Templates